Tuesday, March 2, 2010

Jom main tag-tag|Balas tag miss Fatin

1) You have to print screen wallpaper that you are using right now

Pasal print screen ni ku tak pandai sebenarnya(ku xcukp ilmu komptr)...tp mujurlah budak baik hati cik Fatin yang ajarkan aku...sekali diajar ku dah leh buat...tp ni ku tak print screen pn cuma cari dalam file wallpaper sedia ada..*ku malas* hehe



2) Tell us why do you like the wallpaper

Sebab utama, warnanya putih iaitu cerah...bagi aku, warna yang cerah ini dapat melegakan mata dan mengurangkan stress mata bila menghadap skrin kom ni lama-lama..lagi satu sebab, wallpaper ni gambarnaya binatang yang cantik dan ini menarik minat aku..akukan animal lover..kalau korang tak caya korang leh tanya net geo..hee


3) Tag 10 people...err, ku tak ramai sangat kawan lagi..yang ade pn dah kena tag kat orang len dah..hmm..aku tag 3 orang je la..mintak2 3 ni tak kena tag lagi..

1. Acan capik conteng

2. Uncle punya blog

3. Niny goos clan





redrum:letih jugak main tag-tag ni, berpeluh aku..

16 comments:

FaTiN said...

animal lover? suka ikan jerung tak? :D

redrum said...

fatin,



eh, ku suka ikn jerung..
tp ikn jerung xsuka aku.. :(

ko leh tolg ejas ikn tu utk aku x? :P

Anonymous said...

bgus ko tk tag aq. rmai suh aq wt tag ni. adesh.. hahaha

deus X machina said...

aku sekali tiga orang tag
kena la gak jawab
erk888

DLatum said...

suka warna putih!
nampak cam suci jer..hehehe...

btw, camat kenal2...
nice blog =)

redrum said...

mai,


ku dh agak dh..
org cute mstilh rmai yg tag :)

redrum said...

deus x,


xpe bro..
demi smangat blogfriendship

redrum said...

yuclka,


err..tau xpe..he
slmt kenal u jgk :)

enyheartsdiamond said...

cantiknya rama2 :)

Aus MeLankoLik said...

hahahaha , gmbr nmpk kelembutan .
tapi aku x suke kelembutan
rasanya spt menari mak yong..
hahahak .

redrum said...

eny,


u kata cantik..i kata kacak :)

redrum said...

aus,



btol ke ko xsuka kelembutan bro..
tp ku tgk ko cam lembut2tan je orgnya..kahkahkah!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

SWEET JE w0lpeper die :)

Gelap said...

menarik walpaper tu,
alaaa, aku tak der wallpaper,
pasal guna cybercafe nyer comp:(

redrum said...

lolly,



jgn la puji2..malu i tau..kah3~

redrum said...

gelap,



alaa bro..
wallpaper skdr gmbr je..

Related Posts with Thumbnails