Tuesday, March 16, 2010

Sukanya main menda ni...sampai berpeluh lagi sekali

Lagi sekali ku disuruh main menda ni...ku telah disuruh oleh anak sedara ku, Fatin yang cool ni hah...suka budak ni main tag-tag ni ya...nasib baik ku pro main permainan ni...jadi KBS pilih la aku wakil Malaysia ek...he. Nak tengok ku main? sila bersila ke bawah!!


1) Do you think you're hot?

mestilah..!! ni pun nak tanya..ish-ish ( marah ni )

2) Upload the fav picture of you

sangat-sangat kesukaan ni...sampai aku suka ni "kahkahkahkahkahkahkah"


3) Why do you like that picture?

nak tau ka? sebab aku dah tukar baju baru dan kotak baru...kacak dan hot kan2..


4) When was the last time you ate pizza?


kelmarin, hari ini dan esok atau tepat lagi hari-hari *pizza yang dijual kat kedai roti n kek tu pizza jugak kan* :)


5) The last song you listened to?


BLiZ...Mimpi yang Mati


6) What are you doing rite now beside dis?


makan cocopai with marshmallow + minum milow + atas pillow


7) What name you prefer besides yours?


tak ada lain selain redrum...red atau abang kotak

5 peoples to tag

1. Pink rangers
2. Red rangers
3. Black rangers
4. Blue rangers
5. Yellow rangers


8) Who is number 1?

she is awek redrum rangers


9) Number 3 is having hubungan dengan siapa?


dengan perempuan la...yang kulit putih sebab dia hitam


10) Say something about number 5


feewitt...awak nampak yellow la...deman kuning ek..


11) How about number 4 ?


lelaki ni suka kaler biru..tapi dia bukan gay...cuma ahli BN je


12) Who is number 2 ?


ketua Power Rangers la..*nak kena ganti ngn redrum rangers xlama lagi tuh...sebab awek dia, pink rangers nak kat aku...cian dia*





redrum:korang xcaya yang aku tag itu wujud?? maknanya korang lahir2 je dah tua..haha

p/s:ini auto publish...*satu drp teknologi power rangers*

15 comments:

Syida Shu said...

redrum dan kotakny yang tak dapat dipisahkan :DD

miss lolly a.k.a luvfareda said...

sayalah pink rangers tu .

saya kne jawab kew ?


huk3 T_T

FaTiN said...

haha aku pun ditag oleh orang lain. then aku pun tag org lain plak contoh orang yg bernama redrum ni :D

enyheartsdiamond said...

x lawa la gambaq redrum suka tuh! :p

aNoZ said...

tunjukkan muka kau yg sebenar cpt!!!!!!!! haha

Anonymous said...

ko ni peminat power ranger ke? hahaaha.. t ade mase aq skandel dgn ko mcm hari tu.. skng internet tade.. ni kt CC pak mat tempe.. xD

redrum said...

syida,


hahaha..
jom layn lagu band kotak..

redrum said...

lolly,


erkk..tul ke
jadi ko awek redrum rangers la.. :D


*buat la bro* :p

redrum said...

fatin,


thanx la tin..
tu tnda ko syg aku le tu..hikhik~

redrum said...

eny,


x lawa ke..ish
nti nak ambik gmbr ngn eny lah..baru tempias lawa eny kena kat redrum.. :D

redrum said...

anoz,


kalau aku tunjuk bro..
akn x de la 'anoz yg kacak' lg..haha

redrum said...

mai,


ya ku fan PR tu..
okey mai..x sabar aku nak wat kontrovesi skandel ngn ko..hikhik~

aNoZ said...

dr dlu smpai skang aku x phm nape gmba tu. ahaha.. klaka ahh

Anonymous said...

ko ade tag! hehehehe.. aq yg tag! xD

hans said...

hahaha
aku suka pic ko

Related Posts with Thumbnails