Friday, February 12, 2010

Akhirnya...

Seminggu sebelum semalam sudah lepas...semalam dan hari ini, akhirnya dapat jugak aku online. dlm seminggu tu...bukannya aku xnak online..tp xdpt online..nak dpt camne, dah aku duk dalam hutan di kaki bukit...fon pun xde line..tp walkie talkie ade line lak..(ape kaitan ngn online nih). dpt on9..terus je buka blog..bukan nak tgok blog sendiri pun..tapi lebih nak tgok2 blog2 orang lain..tambah2 blog2 yang aku follow...sebab, blog2 org lain ni seronok dibaca post2nya...lagi2 yang blog2 ade post darama(wat post cerita main sambung2 cam keretapi gtu). jd akhirnya..ape lg nak akhirnya2 nih!..noktah je la redrum oi!..aku noktah sini.









redrum:aku xmenang contest aku join lah..(ceh!..bru satu dua contest join..dh nk menang ke??)ha

3 comments:

enyheartsdiamond said...

eny da menang 5-6 contest :)

enyheartsdiamond said...

eny da menang 5-6 contest :)

redrum said...

blagak la tu..he,meng contest sndri ek.. :)

Related Posts with Thumbnails