Monday, February 1, 2010

Friendship Contest|HANYA AKU BLOG|

Friendship contest yang dianjurkan oleh cik Mar pemilik sah dan rasmi blog HANYA AKU.
Sebagai memeriahkan acara dan untuk menguatkan blogfriendship di kalangan blogger, redrum dengan senang hati menjoinkan diri dalam ini friendship punya contest. Dibawah adalah gambar penyertaan rasmi redrumbrand..(arap2 menang aku..ha)


------------------------------------------------------------------------------------



redrum tidak mahu cerita panjang mengenai gambar ini. bak kata peminat foto n jurufoto berpengalaman.."biarkan gambar itu sendiri yang menceritakan segala-galanya" dan yang pasti ini gambar ada manusia yang digelar friend.





redrum:kawan, aku pinjam gambar ko sekeping..kalau menang, aku bagi kau separuh adiah tu..haa



No comments:

Related Posts with Thumbnails