Saturday, February 13, 2010

Saat indah di hotel sebelum kahwin..

Sempena 14 hb 2 ni...aku mempersembahkan testimoni khas buat ahli2 pemuja hari 14 bln 2 nih!...terutama kepada kaum perempuan yang takberapanakcukup iman...he2

saat indah di hotel bajet sebelum kahwin...

Teruna: Akhirnya, inilah saat yang aku tunggu sekian lama
Dara: Apakah kau rela kalu aku pergi?

Teruna: Tentu tidak! Jangan sesekali kau berfikiran begitu!
Dara: Apakah kau mencintai ku?

Teruna: Tentu! Selamanya aku tetap begitu!
Dara: Apakah kau pernah berlaku curang?

Teruna: Tidak! Aku tak akan melakukan hal seburuk itu!
Dara: Mahukah kau mencium ku?

Teruna: Ya!
Dara: Sayangku...!

Saat indah di rumah selepas 2 tahun kahwin (kahwin sebab kena tangkap basah kot..ish2)

Nak tau camne?...Cuba korang baca daripada bawah keatas pulak...kah3







redrum:mesej di atas...lu pikir la sendiri...jadi, bercintalah cara halal dan kahwinlah cara halal...klu rasa was-was tentg halal tu..tanyalah Jakim...haha

10 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

sila menjadi kekasih halal dulu oke ?

redrum said...

erkk..iya kot.. :)

hans said...

hahahaa
sangat kreatif
aku baca dari atas ke bawah
lawak2
tahniah
nice entry

redrum said...

ape nak di kata..
bnyk2 trimas bro..

enyheartsdiamond said...

cis!


itu sahaja nak komen..hehe :)

redrum said...

tau xpe..



itu sja i balas.. :)

FaTiN said...

sangat kreatif redrum ini. *wink2!

redrum said...

fatin:kreatif ek?ha2..tq2

niny said...

bagus2. mendalam maksud redrum dlm entri ni. terima kasih! :)

redrum said...

niny,



nti2..entri ni ade mksud ke?hee,jgn lupa aplikasikn dlm idup.. :)

Related Posts with Thumbnails